POPIS SKUPINOVÝCH AKTIVIT

Kruhový trénink

Kruhový trénink je vysoceintenzivní intvervalové cvičení, při kterém se na 10-15 stanovštích procvičí celé tělo. Základní interval je 30 sekund, po kterém následuje krátká, 10-15 sekundová pauza na přesun na další stanoviště. Za 1 trénink se kruháč projede 3-4x. Cviky na stanovištích jsou voleny tak, aby se po sobě vždy procvičovala jiná partie. Kruháč je vhodný pro všechny. Náročnost si volí každý sám díky frekvenci vykonávání pohybu.

Lekce trvá 60 minut.

FULL BODY Trénink

Plnohodnotný trénink celého těla, který je zaměřený na posílení a formování všech hlavních svalových skupin těla. Díky tomuto tréninku posilujete nejen jednotlivé svaly, ale také zlepšujete sílu a stabilitu vašeho těla jako celku. Tento typ tréninku celého těla je intenzivní a zahrnuje i kardiovaskulární cvičení, které pomáhá spalovat kalorie a tuky.

Lekce trvá 80 minut.

Booty Form

Lekce zaměřená na spalování tuků, posílení, zpevnění a tvarování stehenního svalstva a zadečku. Na lekci si zacvičíte za pomocí posilovacích gum, vlastní váhy, i se zátěží. Takto zaměřené cvičení je perfektní pro rychlé spalování tuků v oblasti problémových partií dolní části, zpevnění a vytvarování. Tato lekce je vhodná pro všechny!

Lekce trvá 60 minut.

Fit Core

Tato lekce je zaměřená především na zpevnění a získání síly středu těla, stability a správného držení těla bez bolesti. Procvičíte svaly v oblasti kyčlí, zad, bříška, beder, pánve a břicha, které pomáhají držet tělo ve vzpřímené poloze a udržovat rovnováhu. Toto cvičení zvyšuje celkovou sílu, vytrvalost a působí jako prevence proti zranění zad, kyčlí nebo například kolenou. Během lekce používáte odporovou gumu, overbal, válec, menší závaží a vlastní váhu.

Lekce trvá 50 minut.

Power Yoga

Jedná se o dynamickou lekci, která rozvíjí fyzickou i psychickou sílu, pružnost celého těla a uvádí jej do rovnováhy s myslí.

Důraz je kladen na propojení pohybu s plynulým dechem.

Praxe se skládá z důkladného protažení a prohřátí těla, o které se postarají variace pozdravů slunci. Dále ze stojných a sedových pozic zakončených závěrečnou relaxací.

Power jóga pomáhá redukovat stres a napětí, které ma tendenci se v nás během hektických dní hromadit.

Co se fyzického těla týče, zlepšuje kardiovaskulární činnost, reguluje metabolismus, zvyšuje kapacitu plic a zkvalitňuje spánek.

Lekce trvá 60 minut.

Power Yoga Basic

Jedná se o méně náročnou verzi power jógy,  která je vhodná i pro začátečníky, rozvíjí fyzickou i psychickou sílu, pružnost celého těla a uvádí jej do rovnováhy s myslí.

Důraz je kladen na propojení pohybu s plynulým dechem.

Praxe se skládá z důkladného protažení a prohřátí těla, o které se postarají variace pozdravů slunci. Dále ze stojných a sedových pozic zakončených závěrečnou relaxací.

Power jóga pomáhá redukovat stres a napětí, které ma tendenci se v nás během hektických dní hromadit.

Co se fyzického těla týče, zlepšuje kardiovaskulární činnost, reguluje metabolismus, zvyšuje kapacitu plic a zkvalitňuje spánek.
Lekce trvá 60 minut.

Fitbox

Dynamická lekce formou bezkontaktního kondičního boxu vhodná i pro začátečníky a všechny věkové skupiny. Při lekci se využívá prvků boxu a kickboxu na speciálních totemech. Střídají se  údery a kopy, cviky s vlastní vahou a fitness pomůckami při kterých dochází k velkému energetickému výdeji a efektivnímu posilování končetin a trupu. Fitbox je super terapie proti stresu, efektivní spalovač tuků a výborný na tvarování postavy.

!!!DŮLEŽITÉ!!! Na lekci budete potřebovat vlastní boxérské bandáže nebo rukavice. Bandáže můžete zakoupit na recepci EB Fit.

Lekce trvá 60 minut.

LEKCE pro děti KUŘÁTKA a TYGŘÍCI

Lekce KUŘÁTKA 🐥(2-3 roky) Na začátku necháme děti se chvíli rozkoukat a adaptovat na nový prostor a lidi. Hodinu začínáme uklízením vysypaných míčků do krabice. Dále přejdeme ke společnému přivítání a pak následuje běh/skákání apod. Vše hravou formou. Po této úvodní části dětem postavím překážkovou dráhu, kde budou mít prostor na rozvíjení svých pohybových dovedností. Obsah lekce se bude po určité době (děti potřebují čas si na určité úkony/pohyby zvyknout) měnit, pořadí lekce NE (úvod, přivítání, dráha, rozloučení). 

 Na konci lekce dostane každé dítko razítko/nálepku jako odměnu. Lekce pro děti ve skupince TYGŘÍCI🐯(4-6let) bude probíhat podobně s menšími obměnami přispůsobena věku dětí.

Lekce trvá 45 minut. 

Tabata

Tabata je kardiovaskulární trénink, který velmi rychle zlepšuje výkonnost. Princip je velmi jednoduchý - 20 sekund se naplno p rovádí cvik, 10 sekund je pauza. To celé se opakuje 8x.

Lekce trvá 60 minut.

BODY PUMP

Jedná se o silově vytrvalostní trénink s nakládací činkou vhodný pro každého, kdo se snaží vytvarovat své tělo.  Na této lekci procvičíte všechny svalové partie, zlepšíte fyzickou kondici a svalovou vytrvalost,  vyrýsuje a posílí celé vaše tělo. Zátěž na ose si volíte sami podle vaší momentální fyzické kondice. Lekce Body Pumpu je průlom v silovém tréninku. Sestava cviků se opakuje po 6 týdnech.

Lekce trvá 60 minut.

Twins Tabata

Lekce plná posilování a aerobních aktivit, která probíhá na stanovišťích ve dvojici ( cviky jsou bez vzájemného kontaktu). Cvičí se ve stejných intervalech jako u klasické Tabaty - 20 sekund se naplno provádí cvik, 10 sekund je pauza. To celé se opakuje 8x.

Lekce trvá 60 minut. 

LEKCE pro děti DRACI

Na začátku této lekce pro děti 9-12  let se společně zahřejeme pomocí různých zábavných her a následně proběhne kloubně mobilizační cvičení a dynamické protažení. V hlavní části lekce se budu zaměřovat na rozvoj základních pohybových kompetencí vašich dětí, které bude zahrnovat základní prvky gymnastiky a atletiky a také velmi lehkého posilování. Všechna cvičení budou probíhat nenásilnou a zábavnou formou, nejčastěji formou her.

Na konci lekce vždy proběhne zklidnění organismu a statický strečink.

Lekce trvá 45 minut. 

Tabata Břišáky

Tabata je kardiovaskulární trénink, který velmi rychle zlepšuje výkonnost. Princip je velmi jednoduchý - 20 sekund se naplno p rovádí cvik, 10 sekund je pauza. To celé se opakuje 8x.

Lekce trvá 60 minut.

BOSU

Skupinová lekce v malé skupince pro maximálně 6 lidí, při které se cvičí na jedinečné balanční polokouli BOSU. Moderní a oblíbená pomůcka ke cvičení určená pro komplexní zpevnění svalů celého těla. Při cvičení se tělo musí vypořádat s nestabilní základnou a tím pádem se musí výrazně zapojovat hluboký svalový stabilizační systém. Toto cvičení dopomáhá ke správnému držení těla a zdokonalení rovnováhy.  Očekávat také můžete zpevnění problémových partií – bříška, zadečku, stehen a paží. Cvičení na bosu je určené úplně pro všechny, bez ohledu na věk nebo zdatnost. 

Lekce trvá 60 minut.